סיינה מילר איפור

במאמר זה נספק עצות איפור העילית כגון כיצד לבחור את הבסיס המתאימה ביותר לצרכים של העור שלך. להשיג את המראה actriztiene של כישרון טבעי של אופנה, למה יש משלו חתימה של בגדים, והוא גורם עיצובים יחד עם אחותה הגדולה. יש לו טעם מאוד וקו מגמה סגנון זה הופך הכל מיוחד. בולט עבור וטבעיות שלה, כל מה שאנחנו אוהבים, אם להסתכל, נכון עור טרי, עסיסי על האיפור מאוד טבעי, העור עליך טוב hydrated, ועליך מעט קונסילר להסתיר את סימני העייפות ובסיס קל מאוד לאחד. השתמש ברונזר אבקת לתת את הטון העור ולהגדיר את קווי המתאר של הפנים. איפור טבעי המבט הירוק היפה שלך עיניים עם צללים מאוד טבעי, נורמאלית.

למרות בתדירות גבוהה כדי לראות את עיניה מעושן לובש למשך הלילה. כתום הלחי כדי להדגיש את לחייה חלה סומק כתום במרכז ומתפוגג בעדינות לכיוון הרקות. השפתיים הטבעי יש חיוך מקסים, שפתיים יפות אז אתה לא צריך הרבה יותר. Balm קטנה או שפתון בגוון עירום ובאופן מוכן. הימנע צללים צבעים קיצוני מאז לא.

יתקע משהו בסגנון שלה טריים וטבעיים. מחויבות צבעים ניטרליים, אפור, חום, וכמובן את גווני שחור עירום. טריקים של מקצוע ערבוב כמה טיפות סרום עם קרם הלחות שלך כדי להכין את העור לפני איפור. עם שלב זה, אתם תקבלו עור זוהר וקורן. במראה השלם הילטיא לא תמיד יש שיער מושלם, אבל זה נפוץ לראות. את זה עם כובעים ואביזרים אחרים זה לתת מגע מסוגנן ומהודר המראה שלך. המאמר על ידי צוות עלית להפוך את גלאם מועדון, הצעות, רעיונות אנא הרגישו משאבים פנויים כדי לבקר.