איך לקשט טבלה האביב

ליהנות מעיין אחר הצהריים על הסביבה שמש אחת יכול להיות אפילו יותר נוחה ומהנה אם אנו לקשט אותו ויזואלית עם אלמנטים של זה עונת האביב: פירות, פרחים, צבעים שמח כל זה בצורה מאוזנת בהרמוניה. לקשט מונוכרומטי עם צבע אחד הוא בחירה טובה עבור לקשט טבלה, צליל טוב בקיץ עשוי להיות צהוב. כדי לשבור את המונוטוניות, זה חיוני כדי להציב שתי מפות חופפים, שגרם של בדים שונים התואמים את כלי שולחן, כלי זכוכית, משתמש, גם שניהם, באותו הצבע. התוצאה הכוללת היא טבלה מושלמת לארוחות בשמש. לימונים פירותי צפים במים הם בסיס המקורי עבור טבלת בסגנון פורמלי מרכז. על המפה פשוט ירוק תיבות (ומשלב היטב עם הצהוב של הלימון) לקבל מנות האר מעוצבים עם פירות, כמה נוצצים קערות (או קערות) צהוב.

כלי זכוכית שעומדת גם בעיטור זה לתאם כחול וצהוב, ובחרו כלי כסף צליל רך. הים יכולים לשמש השראה שמכינות הים: פגזים, כוכב ים, conchs ניתן להמיר מפית טבעות, ואילו הדגים הם חלק המפה ולתת צורה מנות עזר כגון ברוטב, השילוב של גוונים Saltcellars כחול לבן המשוערת סה כ בעלות של הים, מומלץ כי tablemat סימן זה ההבדל בין מפות שולחן. מחויבות ברורה מודגש צבעים על-ידי צבע ועיצוב מגדיר טבלה, מיועד הרכב אוונגרדי ביותר. כעת הם מחצלות, צבע עז, אשר לשמש רכיב מפריד בין מפות צבעוניות ומנות תעוזה. נקודות אחיזה של סכו ם, כמה נרות יסודר במרכז יכול לתת הליטוש אם בקיץ, צבעים עליזים נבחרו. אפשרות kuate שדה בטעמים היא משטח (פלייסמנט) משמש כדי לסמן המנות על מפות צבעוניות.

קישוט במקרה זה לוקח כהפניה מוצרי גן: לבחור מנות, קערות עם צורות של עלים, דלעת או אחרים מוטיבים כפריים בצבעים ירוק וצהוב, כי זה עלול להיות אלה של כלי זכוכית, סכו ם. מרכז של פירות או ירקות אחרים דקורטיבי באופן חזותי מעמידה את נקודת הקצה קישוט שולחן. תיאום טוב מתואמת בין מפת השולחן צלחת רדוד, ציור, באפשרותך להגדיר טבלה, שבה tablemat, ניתן להשתמש בצבע עז עם התאמת מפיות, סכו ם, כדי להבדיל בין האלמנטים לעיל. כמה חתיכות של פירות ניתן טופס כאן מרכז המקורי של הטבלה. כאשר להציע לאורחים שלך טוב מעוצבים בטבלה, הם הם הוכחת את החשיבות ואת הרלוונטיות שיש לו באותו רגע כדי לשתף.