כיצד להגדיל את מסת השריר

בהמשך הבאתי את העצות הפופולריים ביותר עבור מי עלתה להם 1. לעולם לא לעשות יותר מ- 10 חזרות. בעת ביצוע חזרות יותר מ- 10 הם מדגישים את סיבי השריר של התכווצות איטי, יש פחות סיכוי לפתח שריר מרים משקולות. אתה אדם כי הוא עולה כדי לפתח שרירים, עליך לגייס את הכמות המרבית של סיבי השריר בכל סידרה. תמיד לבחור את המשקולות בידיעה כי החזרה מספר אחת-עשרה אסור. לשמור על משקולות כבדים, אף פעם לא עושים יותר מ- 10 חזרות. מבצע כל תרגיל בידיעה כי אתה עומד המיזם לטריטוריה חדשה המכריזה מלחמה נגד שלך גנטיקה רזה.

אני ממליץ שלעשות אימונים אלה עם שותפים, כך יכול לחסל את כל בעיות האבטחה. א. 2. היא מצמצמת את זמן האימון. הוא עובד יותר בפחות זמן, וכך לשפר את היכולת שלך לפעול. העבודה מתייחסת למספר סדרות, חזרות, משקל באימון שלך. למי יש במצב פיזי טוב יותר? מישהו שיכול לעשות 4 סטים של ספסל עם 84 קילו עם 30 שניות של מנוחה או מישהו שיכול לעשות 4 סטים של ספסל עם 84 קילו עם 90 שניות של מנוחה? אתה יכול לעשות את אותה כמות של עבודה בפחות זמן. לך לנחש מי הוא שרירי יותר? אשר בעל קיבולת העבודה גדול יותר.

בפעם הבאה שאתה בא לחדר הכושר, לנסות לסיים את התרגול הנוכחי שלך בפחות זמן. קחו הפסקות קצרות יותר. הולך תרגיל תרגיל במהירות רבה יותר. Awhat שאל תהיה מופתע להרגיש כאילו אתה מתוך הצורה! זהו אחד הטיפים הקלה ביותר שבאפשרותך לנקוט כדי להגדיל את צפיפות שריר ולקחת את הכושר לרמה חדשה. להתכונן להשפיל אותך, מתוך אזור הנוחות שלך. א. 3. לעשות רק תרגיל אחד לכל קבוצת שרירים. רק אחד? כן, אחד בלבד, אלא אם כן אתה רוצה לקנות את הרעיון כי יש מים שריר במהלך שעה אחת יותר כדי לא לקבל כל צמיחה של. שקול זה יום טיפוסי בחדר הכושר. היום הוא יום שלך של החזה. התרגיל הראשון שלך הוא העיתונות של בנקאות. אתה עושה את הסדרה הראשונה עם 84 ק ג, הסדרה השנייה עם קילוגרמים 93, הסדרה השלישית עם קילוגרמים 102.2 הסדרה הרביעית עם 111.3 קילוגרמים. בהנחה כי זה משקל מרבי עבור מספר החזרות הרצוי, לא הוא בטוח לומר שהשתמשת המספר המרבי של סיבי שריר? המטרה שלך היא פשוט להפעיל את הצמיחה של השרירים. לא נמאס להם עד מותו. ברגע גופך חוויות של תקיפה לא ידוע (גירוי), נאלץ להתאים וליצור חדש שריר כדי aprevenir תקיפות בעתיד! לכן, השיעור אתה לקחת הביתה הוא זה: ברגע חרגת שנת הכספים האחרונה שלך, הפעם כדי לשנות את התרגיל הבא. א. 4. אל תעשה יותר סטים לכל קבוצת שרירים. שאלתי עוצמת תרגיל זה עולה להם לפתח שרירים אם הם צריכים לעשות יותר מ- 3-5 סטים לכל קבוצת שרירים. ובכן, אם אתה משתמש סטרואידים אנבוליים, או להחזיק גנים דומים את השרירים באפשרותך להתעלם עצה זו. זכור, למד כיצד להרוויח שריר מהירה אשר עולה לך לפתח תשרורת נדרש לעקוב אחר קבוצה חדשה של כללים. שקול לבצע את הסדרה הראשונה 1-2 85% מאמץ מרבי. השלישי לסדרת 95% מאמץ מרבי, הרביעי (ולפעמים החמישי) ל- 100% של המאמץ המרבי שלך. סדרה אחרונה זו היא זו תורמת צמיחה שריר גדול יותר. א. 5. מגביר את כוחך על-ידי 5% בשבועיים. זה ניהול מעקב אחר הפעמים ההתקדמות שלך. יש אנשים כי עלויות שלהם לפתח מסת שריר חזרה שבוע אחד אחרי השני פשוט לבצע את התרגילים אותו עם העדר התקדמות. איך אתה מצפה לקבל שריר מהר אם אתה עדיין מרים אותו משקל בכל אימון? הגוף שלך נועדה לסבול מתח. תוקפים אותו, תן לו לגדול. זהו רעיון מאוד פשוט. לכן, ההודעה שעליה אתה לקחת הביתה היא המטרה להגדיל את הכוח שלך ב- 5% לפחות אחת לשבועיים. יכול להתקדם קצת יותר מהר עם קבוצות שרירים גדולות יותר כמו בגב וברגליים לעומת השרירים יותר קטן כמו שרירים, שרירי התלת-ראשי. רק לחשוב, שישה חודשים מהיום, aseras פעמיים כמו חזק כמו עכשיו! להגדלת שריר המונית במהירות לבקר: גדל מסת עם פעילות גופנית, תזונה מאוזנת שריר: