תרגילים ב-10 דקות

פעמים רבות על-ידי לא פעם אחת מזניח את מצבו הגופני. כאן יש לנו כמה תרגילים למתחילים על הנושא כי עם 10 דקות בלבד ביום יכול ללכת על-ידי שריפת קלוריות. הפעלת ימים הוא במאי להגדיל את מספר החזרות ליום או אתה מוסיף משקל. לדוגמה, לבלות בשבוע הראשון הוא עלול, לפי הזמן זמין, זה 2 פעמים ביום או להגדיל את הכמויות של חזרות. תרגיל הברכיים, כפות הידיים מונחות על הרצפה בשיכול רגליים וזרועות זרועות pre-need בלי לכופף את הגב, לכופף את הזרועות נמוכות יותר ולהרחיב מכן אותם להעלות. לחזור 10 פעמים תרגיל הרגליים והישבן שעמד עם הרגליים מופרדים בשיאה של הירך, הפגנת הברכיים עם גב הנכון, על-ידי צולל סביב פלג הגוף העליון. למטה יוצרת זווית של 90 מעלות עם הרצפה.

דבר חשוב הוא כי הברכיים לא לעבור את הקו מהטיפים של כפות הרגליים. להיות תרגיל די בלתי נסבל תחילה, יתחיל עם 5 בית מרחץ והגברת הוא איראן 1 כל יומיים. תרגיל בטן הנחת במיטה, עם רגליים flexed, הרם את פלג הגוף העליון הימני עד שהוא יהיה ב- 45 מעלות אל המיטה, נמוך יותר. חזור 20 פעמים. תרגיל לעמוד עם רגליים ביחד תאומים, נשען על הקיר, להרים עקבים הגעה בטיפים של כף הרגל.

הן את התנועה כלפי מטה, כלפי מעלה חייב להיעשות לאט אם לא תרגיל שזה לא יעבוד. חזור 20 פעמים. תרגיל חזרה אנשים רבים לא נותן חשיבות התרגילים האלה, אבל הם מונעים כאבי, מחלות או סטייה של העמודה רבים. נטו על הפנים קומה למטה עם הידיים על העורף, יעלה את פלג הגוף העליון, עד שהיא תהיה בגובה של 45 מעלות. תמיד צריך להיות כלפי הראש מטה. חזור על 15 פעמים. עבור תרגילים אלה pre-heating הוא לא הכרחי אבל אם הצורך של התארכות בסופו של דבר. רצוי שמשלימה את התרגילים האלה עם לב וכלי דם כמו הליכה 30 דקות תרגול, אם יותר טוב יכול לעשות ג'וגינג.