איך כדי להרוויח על תוכניות שותפים

לאלו שרוצים לעשות כסף לא רע עם תוכניות שותפים, אני רוצה לחלוק כמה כללים, שבעקבותיה אתה יכול להגדיל את הרווחים שלך באינטרנט. 1) נכון לבחור בן זוג את התוכנית. אם הפרויקט שלך הוא מלמד על השכר או העסק באינטרנט, עדיף להשתתף תוכניות שותפים הקשורים בנושאים הקשורים. אם הפרוייקט לא צריך להתמקד אופקים על הקהל, אז הכלל הזה אפשר להתעלם ממנו 2) ככל סף אחוז, ההסתברות של מרמה גבוהה יותר. אם את אחוז העמלה עולה על 50%, סבירות גבוהה מאוד כי תוכנית שותפים היא לזרוק ושותפיה. איש אינו רוצה להרוויח פחות שותף. 3) בקש לא את התוכנית הפופולרית, לבין החדש.

להשתתף בתוכניות שותפים פופולרי, לעתים קרובות אינו מביא הכנסות הרבה בשל העובדה כי השוק רווי פרסום המוצר הזה, ככלל, התחרות מאוד. נסו לקדם מוצרים חדשים ידוע לכם מקוון – סוחרים, שקנו את המוצר, ואתה נהנה מזה. 4) אין להשתמש בטקסט המוצע פרסום חומר תוכנית השותפים. רבים תוכנית השותפים מציעה לשותפיה לפרסם את החומר טקסט המוצר. אני מציע לא להשתמש בחומר זה, לבוא עם משהו שונה. אם רכשת את המוצר הזה, ואחר כך לכתוב את מה שאתה רוצה בו יותר מאשר הוא עזר לך.

5) התנועה תנועה שוב. כדי להרוויח כסף טוב באינטרנט באמצעות תוכניות שותפים צורך שהאתר שלכם היה תעבורה נכנסת טוב. כל הזמן לעסוק בקידום של האתר. 6) ניסוי עם פרסומות. שינוי עותק הפרסום שלך, עד שתמצא מוצלח במיוחד. כל מסחר אלקטרוני