התיאולוגיה של אמו של שמשון

סיפורו של האירועים סביב לידתו של שמשון, שהיה שופט של ישראל, כאשר העיר נשלטה על ידי השופטים, שהיו מנהיגים הרים ומצוידים על-ידי האל את כוחו, כדי לשחרר את ישראל מפני אויבים שלהם, בשל אי-ציות של העם של אלוהים מופיע בכתובים. הסיפור סיפר בספר שופטים, פרק 13. הקריינות אומר לנו כי ישראל עשו הרשע לפני אלוהים, הוא היה למסור אותם לידיהם של הפלשתים במשך 40 שנים. מי יהיה אביו של שמשון, היה איש של העיר זורה, שבט דן, בשם מוצע זה היה אישה שהייתה סטרילי. אודות אישה זו, ששמה הכתיבה לא מציינים אותו, אני רוצה להזכיר, מכיוון שלו הסקת מסקנות האירועים ישות אשר נתאר להראות לנו רוחניות מעשית, פרגמטי אשר יהיה שימושי לנו ללמוד דרך משלנו אנו מתייחסים עם אלוהים. בפסוק 3 פרק 13, נאמר לנו אישה זו הופיע מלאך יהוה, ואמר: והנה, העינוי סטרילי, שמעולם לא היה לך ילדים, אבל אתה להרות ללדת בן.

לאחר מכן מלאך אלוהים מציג פרטים אודות בקשריה בנו המכריז דיוס שיהיו לו. אישה זו רץ לספר לבעלה המפגש עם זה מלאך אלוהים מה הוא מכריז על לידתו של הילד הזה. מוצע, בעלה, התפללה לאלוהים כדי להפוך בחזרה אל המלאך להסביר קצת יותר על זה. אלוהים שומע התפילה של מוצע, בעוד האישה לבד בשדה, שוב כדי להופיע זה מלאך האלוהים אליה. האישה מפעילה את בעלה, אומר לה שכי המלאך חזר IRIA לו. מוצע הולך לו ומבקש המלאך פרטים אודות המודעה שלך… מוצע רוצה לכבד זה להיות, המציע קורבן אחד, והופכת מלאך נס בעיניו של מנוח ואשתו.

ואז מנוח לוקח לתשלום חשבון כי באמת האיש הזה היה מלאך ה' ופחדים על חייו לפני פגישה כזו. אנו קוראים התנ ך חשבון מנוח אמר לאשתו: בהחלט אנו מתים בגלל שאנחנו יכולים לראות את אלוהים. לפעמים אנו עצמנו וכך נפעל כמו מוצע, מחפש confirmaiones, מחשש שלא כהלכה לפני דוגמאות miserdicordias של אלוהים לחיינו. כאשר אלוהים מדבר אלינו, זה עושה את זה, כאשר אנו לקרוא או לשמוע מילה שלו, אהבתו כלפינו, אנו נוטים להתנהג כמו מוצע, בלי הבנה בהודעה של אלוהים בשורתו. זה יהיה טוב כי אנו נחיל את הלוגיקה להחיל על אשתו של מנוח שאמר בעלה, אשתו השיב: אם יהוה שהיית רוצה להרוג, הוא לא היה מוכן לקבל מהידיים השואה ואת ההצעה, לא הראו לנו כל הדברים האלה ולא כעת הודיעו לנו זה (שופט 13: 23. פאולוס בשימוש הגיון רוחנית דומה במכתב אל הרומאים, פרק 8: 32, באומרו: הוא חס לא הבן שלו, אשר העביר אותה עבור כולנו, לעשות כפי ואנו לא גם איתו כל הדברים?.