חלקים אחרים של טוסקנה, פירנצה

פירנצה (florence), הינו ממוקם בלב ליבה של טוסקנה, מלא פינות חבויות, הרחובות המרוצפים ואת הנופים השראה הנוסע, עדיין שומרת על זוהרה הרנסאנס. מחברים רבים הרגיש בהשראת היופי ואת נוסטלגיה של העיר הזו. אדוארד פוסטר מורגן באותו חדר עם נוף, Dante אליגיירי, שבאו מהדואומו לשקוע במחשבות שוקל את יצירותיו של הקתדרלה, Dante אליגיירי, בוקאצ'ו Giovanni ב דקאמרון, מקיאוולי, בקרב בכירים אחרים. נתחיל את הטיול שלנו עובר במרכז המפגש ההיסטורי של הקתדרלה, הטבילה, מגדל הפעמון. הקתדרלה בולט, חזיתו של ארד, הכיפה, תוכנן על ידי האדריכל הרנסנס הגדול ברונלסקי. מגדל הפעמון עוצב על ידי ג'וטו, של-400 שלבים, מצופה של צבעים מלאי חיים, שלא כמו כנסיות אחרות, קתדרלות הודה, הדואומו (duomo). עוד סמל של העיר נמצא בפיאצה דלה Signiora או פיאצה דלה סיניוריה, פראי שנהגתי לחגוג פסטיבלים ותחרויות ציבורית.

עם קפוצ'ינו, פניני מן המרפסת של Rivoire בית הקפה, ייהנו פרספקטיבה מעוררת השראה של פסלים מן הכיכר, מנחה את הכניסה אל פאלאצו וקיו. פונטה וקיו הוא אחד מהאתרים של העיר, בשידור חי, עמוס ומלא חנויות קטנות. פירנצה הוא נקודת התחלה טובה לגלות את טוסקנה שמש, שבפארק באנגאלור, שלה גסטרונומיה ויינות שלה. סיינה (siena) היא עיר מקסימה, אשר עדיין שומרת על המורשת שלה, חטיבת הביניים. מאזור קנאס ומרכז חייו של העיר היא כיכר פלאזה מאיור או פיאצה דל קמפו, הוכתר על ידי המקור של גאלה. אחת ההמלצות שלך היא כי מטים.

ארצו, רקע לחיים היא יפה (R.Benigni), היא עיירה קטנה, נעימה עם תרבות יין מושרש עמוק: קיאנטי Aretini קולי, Aretini קולי קיאנטי ריסרבה, Chiati סופריורה הם, בין היתר, יינות איכות מעולה. מדגיש המטבח המקומי, מוצרי ציד: פפרדלה all'aretina, tartufato, עוף עם פטריות כמהין, . scottiglia, הדומה שלנו נזיד בשר ופסטה באזור. מבחינת האמנות כוללות את אגדת הצלב האמיתי של ציורי קיר של פיירו דלה פרנצ'סקה, בתוך הכנסיה של סן פרנצ'סקו. לוקה הוא ממוקם כ שעה מפירנצה, מזמין את החיים באנגאלור, ליהנות מאוכל טוב. נסה Trattoria Da הלביאה באווירה משפחתית. העיר מדגיש, פיאצה ס Michel, הקירות של תקופת הרנסאנס, השתמר היטב גם ואת הנוף הפנורמי מן גוינג'י מגדל.