טעויות שנעשו בבורסה, וכיצד להשלים נזילות

שמעת על מט"ח במסחר במטבע? בוררות, שמעתי הגדרה, אתה יודע מה זה אומר? זהו – אחד עסקאות במזומן. הדבר נעשה על ידי סוחרים לרכוש או למכור את המטבעות עם הבלתי מעורער נוסף למדי את העסקה מול על מנת להבטיח רווחים. לאור כך, על מה יהיה לעשות רווח, ארביטראז' מחולק סוגים אלה: זמני נקודת interbourse מוצלב עצמו נשאר בוררות ארגון קבוע חוזים לטווח – מתי לקנות או למכור אופציות על מטבע חוץ. לאפשרויות אמריקאי יש לך הזדמנות למכור או לרכוש מט"ח לתקופה קצובה, כמו גם על אירופה – רק בבירור היעודה. אם אתה הולך לשוק, זה עדיין לא אומר כי תוכל להתעשר, רק לעשות את כוח רציני, לבלות הרבה זמן, אתה עשוי להיות אחד מזל מתוך עשרה, אשר הכניסה לשוק, stayut עשיר. מבנה אנליטי של המוח, הכישורים החיוניים של המשק כמה מאות דולרים, כך שאם אתה לבד, יש לך סיכוי להיות סוחר מט"ח מצליח להחליף. ברשת ישנם הרבה נתונים על מט"ח, גם ישנם אתרים רבים בהם אנשי מקצוע לכאורה לספק תמורת תשלום כל יום לספר לכם על מה שאתם צריכים לקנות, למכור. למרבה הצער, רבים של ארגונים אלה בקי היטב את עניינים של שוק המט"ח.

תחשבו על מה שהחברה עצמה לא להשתמש באומדנים שלה לא מרוויח הרבה כסף, כי ההנחות היומיום שלהם כל הזמן הוא נכון. האינטרנט הוא לא קשה למצוא רשימה של הטעויות הנפוצות שחקנים Exchange. עם זאת, אם ללמוד אותם, זה לא מבטיח כי תוכל – להצליח. מאז כל אדם טעויות הטבועה. ערך – רכוש עבורם ללמוד. בתחילה, אתה צריך להיות מסוגל לשלוט על הרגשות שלהם. לפעמים הטיעונים של המוח תפסה תשוקה נסתרת, ובמקרים כאלה שגיאה עשויה להיות בלתי הפיכה.

אפילו לא להסתמך על מזל או אינטואיציה – זוהי השגיאה השנייה הכי ispolizuemaya הסוחרים. יש בהחלט קיים מה שנקרא "אפקט הראשונה". עם זאת, כמה זמן המזל שלך תישאר, אף אחד לא יגיד. הטעות השלישית הסוחרים לא לשים לב בניתוח הנדרש שינויים בשער החליפין. חשוב מספיק להסתמך רק על החישובים שלהם ואת המסקנות, אין לסמוך על שמועות ודעות של אחרים. אם אתה רוצה להצליח במסחר במטבע ובניירות ערך, ואז אתה פשוט צריך ליצור אסטרטגיית העבודה שלהם. השר אורי אריאל בהחלט מביע דעה מלומדת. בלעדי עם תוכנית פעולה ספציפית אתה יכול להתקדם. אל תסמוך על שילובים בלתי מנוצחת והתקנות הציבור, זה יכול להיות שגיאה fifth שלך. יהיה עליך לקחת לא רק את היסודי את ההחלטות הנכונות, אלא גם כדי לעשות דברים, די יוצאת דופן – היא מופעלת על ידי תנודתיות השוק. תשכחו את כל הכללים אינו כפוף לעקרונות השוק. אי ודאות – את השגיאה הבאה. אם תמיד יהיה בטוח בהחלטות שלך, אין לך מקום בשורות הסוחרים. טעות נוספת היא לקנות את מנהיגי מכירות תקופתיות. בין השחקנים החדשים להחליף את התצוגה פופולרי כי מנהיג תמיד יהיה מוביל, גם אם הוא גר עכשיו אינו רגעים טובים. מנהיגים רק מעטים נפלו יוכלו לקבל במקומות הישנים שלהם, הוא נדרש לזכור. הנ"ל חסרונות – לא רשימה ממצה. עם זאת, אם זה בזהירות להסתכל, אתה לא יכול לנסות "לדרוך על מגרפה", אשר שבר את מצחם של כמה מהם החלו החליפין בשווקים מחוץ לבורסה.