כיצד לנצח ב- EBay

קניתי מעל 100 פריטים ב- eBay למעלה משלוש שנים ואני מוכן לחלוק את הידע שלי כיצד לנצח ב- eBay ולקנות מספקי מכובד. 1. ניתן למצוא כל דבר ב- eBay. בעת חיפוש ב- eBay להציע תחילה לעשות חיפוש כללי, כמו "יון רוח" וודא כי הפריטים יהיו עבור. נעשיתי מודע הרכיבים של החברות עם eBay חנויות מכר גבוהה בהרבה מזו של האנשים. זה נכון עבור כל הקטגוריות. אל תתביישו לקנות מאדם בודד, אשר יכול להיות הרבה יותר זול.

2. בתוך הצעות חיפוש בהכשרה של המוכר. אני קונה רק את אלו עם 99% או יותר דירוגים. 3. הבא כדי לבדוק את עלות המשלוח. די הרבה מוכרי eBay הם מוכנים למכור את הצבע שלהם, עם מחירים גבוהים ב- NR או הזמנה מראש, אך להרוויח כסף עם מקוממת דמי המשלוח.

איך אתה יודע כי עלות משלוח הוא גבוה מדי? כדי לוודא מכירות פומביות של הרכיב שלה כ- "יונית בריז" להשגיח על עלויות משלוח. המכונות ממוצע עלות שמשלוח קוואדרה-יונית משב רוח נראה שיש 20 $. אם מישהו טעינת 30 $, אז אתה יודע שהוא צבוע במשלוח. אני יכול לעשות זאת שלי המרבי הצעה פחות מכירות פומביות בו המוכר בטעינה מדי לכל משלוח. 4. שיהיה פחות תוצאות חיפוש בפילוס דרך הגבלת החיפוש באמצעות ערכת מינימום ומקסימום. באמת לחשוב מה אני לקבל את האובייקט, לשים את זה כמו הכמות המרבית. סירוק הרשימה של "רוח יון" גיליתי שאפשר לקבל חדות התמונה יונית משב רוח קוואדרה $50 אם אני קונה אותו בשימוש מאדם בודד או על-ידי חברה שופצו. ככה טוב לי אני רק רוצה לשלם פחות מאשר מה התמונה חדה יותר להיות מחויב! 5. אחד הטיפים החשובים ביותר הוא לקרוא כל מילה בעמוד שלך של מכירה פומבית. אנשים מוכרים שבור ב- eBay. חלק מכירות פומביות של יונית משב רוח נראים טוב מאוד, אך באמצע הטקסט שבה הם משב רוח יונית כמה גדול, כמה כפות הרגליים כיכר מכסה, היה הביטוי כי שברה את ערכת הנושא. לדמיין איך אני ארגיש אם עשיתי הצעה, ניצח רק כדי לגלות כי לא קראתי לך מכירה פומבית בזהירות! כן, הוא דרך עסקיות לא נעימים מכירת הפריטים שבר להטעות אנשים לקנות אותם. אך אם תבצע הצעה אשר מבחינה משפטית יש לשלם על זה. 6. שאל שאלות לפני אתה מציע הצעה. אם מכירה פומבית לא מצביעים על איך לארוז את הנושא וישאל. פעם קניתי ברומטר קיר, טמפרטורה, לחות כי הנושא היה הניווט צחצוח ללא אריזה תיבת! הבדולח נעצרה. כדי להיות בטוח כדי לשאול איך לשלוח אותו וכי החבילות כדי לשמש. 7. אנו מבקשים גם אם הנושא עובד, האם יש מדריכים, האם עדיין יש להם אחריות אם העברת את הבעלות, הם פריטים מחוטא, מגיע הביתה חיות מחמד חינם ומעשנים חינם? יש צורך לשאול שאלות אלו שכן הוא טיפול הקונה ב- eBay. 8. מחירים נקודות זולה יותר היא בחודשי הקיץ, כאשר אנשים חופשה והם לא לכוד בבית במהלך החורף. הזמן הגרוע ביותר לקנות הוא לפני חג המולד. כולם מנסים להתגבר על אחרים עבור מתנה. המחירים מדהים! 9 לאחר לבזבז את הזמן עושה עבודת שדה שהזכרתי קודם לכן, תמצאו כי מוכרי eBay, כמה נראה אידיאלי עבור הרכישה. הוסף לרשימת המוכר האהוב שלך. לאחר מכן, קל ללכת ישירות לחנות או פריטים עבור דף מכירה, את ההצעה במה שיש לך. אתה כבר מצא מה הם זוכרים מה הם! EBay נוסף ב- eBay טיפים טיפים