פיתוח של שלג עץ

הדור החדש יש המפיקים מ אוסטריה ברעיון מפוארת, כדי ומנסרות גדול או לחרוש יצירות, לעיתים קרובות נשאר של פיסות עץ וצ'יפס. הם מעובדים בתהליך מסוים כדי שלג כביכול. שלג עץ הם כפי שמשתמע עץ או בדיקת שבב. בעוד השרידים בצורת מקלות לחוצים כעת לשמש כדלק עבור שלג כביכול חימום באוסטריה. חימום כזה דומה, כמו אח או של SZD. Pressings oxidised בסדר התנור, heats אוויר חם החדרים. שיטה זו של חימום היא גרמניה עדיין לא כל נפוצה, מכיוון מאפשר העלויות שנעשו לא יחפפו.

שלג עץ מיוצרים ב- Verbraucherort שבו רבים שאריות עץ יכול ליפול, ובכך ניתן לבצע כ מוצר משולב. התאמת המוצר פירושו כי בדרך כלל נשארת, כמו לדוגמה חנות של נגר נלקחים ביחד, ואוחדו ולאחר מכן הקשת. בעיתון כתוב ש היועץ המשפטי לממשלה הוא זה שבקיא בנושא. לביצוע פעולה זו פירושה הבאות: השרידים העץ עם שבבי הם getrocknent רק בתהליך חימום ולאחר מכן שטף. כך יש לא נשאר ואינו העץ לאחר מכן שוב לח מדי, הוא שוב מיובש באוויר. לאחר מכן שבבי מילס (= sogneannte פטיש מיל) הביא גודל אחיד, על תבניות טופס (= כביכול מטריצות מעגלית) נדחק לתוך שלג. יש עוביים שונים וגדלים בהתאם לשימוש. ב עיבוד נוסף צניפה במכונות (= צמחים pelleting) נלחץ בלחץ. שלג מתחברים דרך ליגנין של העץ ללא אוגדן.

לאחר הנסיגה, מטרים צורך בהדבקה חתוכים על-ידי סכין ב- Wetzwerkauf האורך הרצוי. הקוטר של שלג נקבע על-ידי העיתונות כביכול ערוצים. לכל יצרן יש את מטרותיה. ניתן לשנות את כוחו של שלג על-ידי שינוי הקובייה. היתרון של שלג עץ הוא השטח שלהם