שאמברי: השער האלפים הצרפתיים

הן בחורף והן בקיץ, שמברי המקום האידיאלי לבקר אם אתה רוצה לחקור את האלפים. עיר בעלת היסטוריה ייחודית ותרבות הפניה הכללית עבור חובבי סקי, שאמברי עומד בכל הדרישות להיות יעד תיירות אידיאלי. שאמברי ממוקם 55 ק מ מצפון גרנובל ושקרים רק בדרום Lac du Bourget בעמק המפריד מאסיף בירוק של מאסיף Les Bauges. שאמברי ממוקם בכניסה של העמקים אלפיני, הגבול חשוב בדרך לאיטליה מצרפת דרך האלפים, וגם שער אתרי סקי רבים שניתן למצוא באזור שמסביב. שאמברי היתה בירתה של סבוי ונהנה הזהב במאות ה-14 וה-15.

ברחובות הצרים, מתפתל אשר להוביל אל חצרות המרוצפים אבנים אופייניות של המקום, הופך שמברי של והמשומרת, הכפר הציורי והציע מבקרים ייחודי בחשובה מוגן לטיול באזור. ברחובות העתיקים ומבנים היסטוריים נשלטים על ידי הטירה Tomas הראשון, רוזן סבוי, אשר נבנה בשנת 1232. פילוסוף רוסו היה מעריץ נלהב של שאמברי, בילה חלק טוב שהותו שם במהלך העשור של 1730, והצהיר: אם יש עיירה קטנה בעולם איפה גר טעם מתוק, הוא שאמברי. שאמברי סופחה לתוך צרפת בשנת 1860, כך הוא שומר בחיים שורשיו באדריכלות האיטלקית, תחושה חזקה של הזהות האזורית. במקום תיירותי פופולרי זה היא נתברכה במיקום ייחודי ממקם אותו בין אתרי הנופש המפורסמים של סקי באירופה. יש לו, יתר על כן, אגמים טבעיים הגדול ביותר של צרפת, מספר אזורי פארקים טבעיים. אתרי סקי ושלג ממוקם ליד שאמברי הידוע כשער האלפים, כוללים ליון, גרנובל, אנסי, אלברטוויל, ז'נבה, והגבלות, Courchevel, d Alpe d ' Huez, שאמוני, Megeve ו- Val ' Isere. יש כל מיני סוגים של מדרונות הסקי, מאלה למתחילים עד כדי מתקדמות עבור רצועות מומחה, הרפתקנים.

למי לא מרגיש עבור סקי במדרונות, בורז'ה, Aiguebelette את אגמים מקומיים ומציעים פעילויות רבות בחוץ תחת כיפת השמיים. אגם בורז'ה הוא כ 44 קמ ר והוא האגם הטבעי הגדול ביותר של צרפת. הוא מוקף גבעות והרים, מציע שפע של פעילויות מים, על פי הדיג המשוט. אקס-לה-באינס הכפר ממוקם על החוף של אגם בורז'ה, מפורסם בזכות. למרגלות הרי האלפים, הר l ?pine, אגם Aiguebelette הוא השלישי הארוך ביותר באגם טבעי בצרפת, והוא מציע אמיתי לסגת עם אשר ניתן יהיה להצעיר ולהירגע. שחיה וטיולים הם פעילויות פופולריות סביב האגם. שאמברי הוא השער פארקים טבעיים אזוריות שארטרז, Bauges, הפארק הלאומי הוונואז. כדאי הצופים ב שאמברי אם מה שאתה רוצה לחקור אוכלוסיות הסמוך, שבו יש תחבורה עצמו עושה הרבה יותר קל להעביר דרך האזור.