שביעות רצון העובדים ופרודוקטיביות

כדי להשיג הצלחה הפעולה של חברה יש צורך להבטיח אקלים ארגוני טוב. חברות אשר רוצים להשיג התחרותיות אשר favours לו קביעות, כיבוש שווקים חדשים, עליך לסמוך על תרבות ארגונית טובה, להיות שלו ניהול מזוהה לחלוטין עם נושאים ניהוליים מודרני, כלים ומבטיחים לו דרך שילוב של צוותים, משאבי אנוש, מערכות ניהול יעילות אשר מגיע אווירת עבודההוא מעדיף את הפרודוקטיביות הארגונית. ישנם רבים במשפחה חברות, תעשיות קטנות/במיוחד בינוניות אשר משאיר הרבה לומר שלו התנהגות ארגונית, שבה האקלים שלה מתבטא הרבה דיס-הרמוני, אינטגרציה, לכידות של צוותים, יצרנית, פועל באופן משמעותי את פעולות הפיתוח של החברה. בתפקיד כפול שלנו וגם יועץ עסקי מורה לתארים מתקדמים בניהול וניהול איכות ויעילות, באזור שהוא יזמית, באחד המשמעותית ביותר במדינה, היינו מסוגלים לתפוס באקלים הלייבור התנגשויות, disharmonic לידי יצרנית, אומלל, להשפיע כל זה על החברה. זה מראה, כי ניהול לא מודאג, מזדהה, להשגת אקלים ארגוני, עבודה טובה ניתנה בהעדר רבים מהם לתרבות ארגונית טובה, מלא.הסיבה גדול זה, היא העדר ניהול מודרני, ניהול ידע אקטואלי, מאפשר להוביל את הארגון להשגת אקלים ארגוני טוב תורמת התפוקה, היעילות וההישגים. losrecursoshumanos.com לספר לנו החשיבות של הצורך של אווירת עבודה כי לחברה יש סביבת עבודה נעימה, עם תרבות מקדמת את תחושת שייכות ומחויבות למשימה, הוא יתרון תחרותי חזק. פעמים גם שינוי, ואת החברות לצרכים שלהם.

וכן היה החדש ידע מרמז כי חברות הם תחרותיים פחות או יותר על פי ניהול הון אינטלקטואלי, מרכיב חיוני זה נכסים מוחשיים האקלים הארגוני; הפרי הקשר של החברה עם עובדיו בכל יום, הניהול של כללים פנימיים, תקשורת פנים ארגונית, הדרכה על פי הצרכים, את דמי ביצועים, הטבות, כל פעולות ותהליכים המשפיעים על סביבת העבודה, בין היתר. Litwin, עוקץ מומחים פוזה תשעה מימדים שמרכיבים את האקלים הארגוני הם: מבנה, אחריות, גמול, אתגר, יחסים, שיתוף פעולה, תקנים, התנגשות והזהות. מבנה יש לעשות עם הארגוניות מבנה קובע את קשרי הגומלין בתוך החברה, האחריות של החברה לעובדים ולהיפך, הטבות, תגמולים, אתגר הצעת עבודה, סטנדרטים שאליו אתה רוצה להגיע (עבור הדרכה, וכו ') איזה סוג של התנגשויות נוצרים כיצד לנהל ואת הזהות של החברה; כיצד הוא בנוי, איך שהיא נתפסת על-ידי העובדים. על פי אספניולה אקדמיה אמיתי, התפיסה היא התחושה הפנימית הנובע אחד הדפסת חומר שנעשו החושים שלנו, כך כל אחד מן ההיבטים הנ ל הם הפנימו נתפס על-ידי עובדים באופן שונה מאשר מה צפוי על-ידי החברה. נקודות לנו, כי Gon?alvez אלקסיס, חבר כבוד של האגודה אמריקה הלטינית לאיכות (SLC), סגן נשיא אמריקה הלטינית של ניהול איכות סיטיבנק, באחת הפניות המרכזי בהקשר זה, תנאי כי הרעיון של התפיסה היא מפתח כדי להבין את החשיבות של אקלים ארגוני. המהפכה הייצור ההמוני נפתחו נתיב תרבות, אשר אפשרה לעובדים גישה שלהם משכורת על המוצר שהם סיימו את המערכת הכלכלית retroalimentaba תודה בחלקו "כפול מעורבות זו" של העובד בשוק. לאחר מכן העובד הייתה אחד נוסף בשורה של ייצור וצריכה.

כיום הוא מפיק בודדים של ערך מוסף לחברה ומייצר הון חברתי בחברה. אך היא המדידה של אקלים ארגוני, הכלי המוצע כדי לנתח מה תפיסת העובד הסמוכים החברה והביצועים שלה בשוק. מדידה של האקלים הלייבור, (כמעט תמיד דרך ישירה סקרים) היא בינונית המאפשר לך לעבוד לקראת אקלים ארגוני אופטימלית. שכן לאחר מכן, קריטריון זה, אנו חולקים יותר כמו המורים של הכסא של התנהגות ארגונית, gerenencia צריכה לשים לב שלה משאבי אנוש, לספק אותם עם כל הידע, הצורך תרומות המאפשרות להם להזדהות עם עבודתם, תפקידם, תשומת לב החולשות שלהם, לתמוך בהם, להגדיר אותו גם הפונקציות שלה, סיפוק הצרכים של הישג כדי לתת דרך אקלים עבודה נוחים. אנו נזכרים, כי בעידן המידע, אילו כל הקונספט, מחקר, שינוי מגיע באותו זמן מנהלים ועובדים, אחראי לניהול ההון האנושי צריך להיות מרוכז בהכרח על העם. האקלים הארגוני מאפשר לנו לדעת אם idiosyncrasy את שיטות העבודה של החברה יש תפיסה חיובית או שלילית בקרב העובדים, אם מחשיבים את עצמם כמו המותשת צופים או חלק פעיל בתהליכים ארגוניים. רעיונות אלו, עובדים נוטים לאגד אותם עם פרספקטיבות ורצונות משלו, אשר קשה מאוד לפגוש לניהול בכיר אם לא דרך שתדלנות ישירה. מידע אחר הרלוונטיות, שעשויות להתעורר, הוא החזון אודות הדרך שעולה לדעתו הקשר מבניים (אנכי או אופקי) אודות עבודתה ביחס הפעילויות, אוטונומיה מוקצה ומחויבותה לאתגרים הפוסט הציע לך. הוא צריך גם לקחת בחשבון מה בולטת, כי אווירת עבודה תמיד תלוי הסמוך מנהיגים, מוטיבציה, טופס צוותים בינתחומיים ולהאמין התקשורת כציר היסוד של קשר הגומלין. קח בחשבון, כי האקלים הארגוני שלילי יש השפעה ישירה על יעדי החברה, ועל -ידי נראים יותר כמו שזה אולי נראה את ההשפעה שלו היום כל מומחי ניהול מסכים כי במוקדם, מאוחר יותר או סביבת העבודה רע הוא מילה נרדפת של תחלופה גבוהה, יעילות נמוכה, סכסוכים פנימיים של עלייה נפילת תדמית מותג. בסופו של דבר, המדידה של אקלים ארגוני קשר הדוק למצב מסוים של כל חברה, יהיה באמצעות שאלונים תוכנן במיוחד עבור כל מקרה. התכונות כללי צריך מחקרים אלו הם הניתוח של שני אזורים גדולים: כיוון אל האדם וכיוון תוצאות. לא סקר האקלים יעיל ללא פעולות שיפור, ויש לא סקר האקלים יעיל ללא שיקולים לגבי המציאות היום יומית של המשיב. לסיכום, פני ארגון הוא גודל שלו לא חייב להיות מוזנח דרך שלו ניהול מאובטח, להשיג, להיות ערניים להתנהגותם של המשאב האנושי שלה תמיד יש אקלים ארגוני טוב favours כל.